Jumaat, 10 Jun 2011

Shoping @ Ariani

Assalamualaikum wr. wbt.




Aku amik cuti 2 hari (khamis & Jumaat) sempena cuti sekolah... konon2 nk bawak anak2 g jenjalan.... hari khamis kami bawak anak2 g Desa Waterpark... plan hari jumaat nk g Pahang tpi tpaksa dibatalkan coz hubby ku kna gout... bangun pagi jer trasa bisa dikaki, ingatkn tkehel tpi makin lama makin bisa... search internet, rupanya GOUT...cian hubby ku, 1st time kna gout nihhh, bisa bonar katanya...utk mengisi masa lapang ku, aku menghabiskan masa di Galeri Muslimah Ariani yg heboh atenya ade SALE... SALE 88% khabarnya....pada mulanya aku nk beli yg 88% jer tpi lain jadiknya haha... haku memang pantang masuk Ariani, pokai jadinya.... hari ne aku berjaya upgrade kad dari PINK card ke GOLD card...ini lah kad nya yg menjadi IGAWAN melaya hahaha (sengal ajer) .... dengan kad ne setiap pembelian dapat less 10% .... dengan belian hari ne gak, aku berpeluang masuk peraduan cabutan bertuah.... hadiahnya ialah TV LCD... bertuah kah aku... TUNGGUUU!!!!!!










Resit ne pembelian sebelah pagi pada jumaat 6 Jun 2011.... aku sampai jam 11.10pagi... balik jam 12 tengahari.... pening coz ramai siot orang... ingatkn dpt time kerja ne xramai org hehe....



Resit ne plak pembelian sebelah petang... aku sampai sana jam 2.45pm, aku kluar jam 3.37pm huhhhh lama siot si EMMA tu attend haku hehe..... thnks emma coz mesra layan karenah aku :D

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

The best shoping time huhu